26.8.05

PC LABS TV: Δεν άγγιξε.....


Πρόσφατα έπεσε το μάτι μου στο site της Ελληνικής έκδοσης του περιοδικού PC Magazine.

Παρεμπιπτόντως, να πούμε ότι λόγω γνωστών προβλημάτων που προέκυψαν με την αλλαγή ιδιοκτησίας του τίλου, η παλιά ιδιοκτήτρια εταιρεία Libecom (συμφερόντων Λυμπέρη) κράτησε το domain www.pcmag.gr καθώς και το www.pcmagazine.gr, οπότε η νέα ιδιοκτήτρια του τίτλου (Αττικές εκδόσεις) κατοχύρωσε και χρησιμοποιεί το domain www.e-pcmag.gr.

Επιστρέφοντας στο μάτι μου λοιπόν (αυτό που έπεσε στο site του PC Magazine ντε!) , μου κέντρισε το ενδιαφέρον η ανακοίνωση μιας "νέας πρωτοποριακής υπηρεσίας" με την ονομασία PC Labs TV. Η ανακοίνωση λοιπόν στην πρώτη σελίδα μας ενημερώνει ότι "Για πρώτη φορά στην Ελλάδα μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσω του PC Labs TV video-παρουσιάσεις νέων προϊόντων, πριν ακόμα παρουσιαστούν στο περιοδικό PC Magazine!".

Μου θύμισε την αντίστοιχη υπηρεσία του CNET και μου άρεσε η ιδέα παρόλο που ακόμα χρειαζόμαστε γενιές για να αναπτυχθεί το broadband στην Ελλάδα.

Αμέσως αποφάσισα να μπω και να το δοκιμάσω. Πριν ακόμα κάνω click στο "Click to view" δοκίμασα την πρώτη δυσάρεστη έκπληξη: το εν λόγω εικονίδιο ήταν κλεμένο από το Audioblog.com. Το προσπερνάμε....

Πατώντας το link μου εμφανίζει μια (σχεδόν κενή) σελίδα η οποία απλώς ζητάει να κάνω login. Δεν μου εξηγεί ότι πρέπει να είμαι εγγεγραμένος για να δω αυτή την υπηρεσία (εντάξει μπορώ να το καταλάβω, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα), δεν μου δίνει κάποιο δείγμα της υπηρεσίας ώστε να "τσιμπήσω" και να μπω στη διαδικασία να εγγραφώ, απλώς λέει "Είσοδος χρήστη". Πάμ' παρακάτω....

Θυμόμουν ότι παλιότερα είχα εγγραφεί με το Yahoo e-mail λογαριασμό μου. Μετά από 1-2 αποτυχημένες δοκιμές, ζήτησα να μου στείλουν τον κωδικό μου μέσω της αντίστοιχης φόρμας που υπήρχε από κάτω ώστε να μπορέσω να κάνω login. Στέλνοντας τη φόρμα, το μόνο που έγινε ήταν να κάνει refresh η σελίδα χωρίς κανένα μήνυμα ότι "σας στείλαμε τον κωδικό σας στο e-mail που μας δηλώσατε", ή κάτι τέτοιο. Μπα.... Μόνο η ίδια σελίδα: "Είσοδος χρήστη".

Κάνω μια βόλτα από τα εισερχόμενα στο Yahoo mail μου, περιμένω κανα 10λεπτο, αλλά μην είδατε τον Παναή. "Μάλλον δεν θα έχουν καταχωρημένη την παλιά μου εγγραφή" σκέφτομαι. Αλλά, γιατί δεν μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν υπάρχει τέτοιος e-mail ογαριασμός καταχωρημένος?

Δοκιμάζω να ζητήσω να μου στείλουν τον κωδικό μου για τον Hotmail λογαριασμό μου. Επιτέλους, βγαίνει σελίδα με το μήνυμα "στάλθηκε e-mail επιβεβαίωσης στο λογαριασμό που δηλώσατε". Επιβεβαίωσης??? Εν πάση περιπτώσει...

Πάω στο Inbox για μια ακόμα φορά και πράγματι έχει έλθει μήνυμα με την ειδοποίηση: "Mporeite na deite to neo sas password kanontas klik ston pio katw syndesmo: "

Πατάω τον "πιο κάτω σύνδεσμο" και ανοίγει νέο παράθυρο του e-pcmag.gr το οποίο με ενημερώνει:
Το password για τον(την) XXXXX στάλθηκε με e-mail.
Εάν η σελίδα δεν ξαναφορτωθεί αυτόματα, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ

Πράγματι, η σελίδα φορτώθηκε αυτόματα, αλλά το ερώτημα παραμένει: Γιατί δεν μου έστειλαν τον κωδικό στο πρώτο e-mail μήνυμα, αλλά έπρεπε να λάβω 2 μηνύματα για να σταλεί ο κωδικός?

Μ' αυτά και μ' αυτά μπόρεσα να κάνω login και να δω την υπηρεσία η οποία ακολουθούσε την κλασική Ελληνική "επιχειρηματική" διαδικασία. Αναγγέλουμε με στόμφο μια νέα υπηρεσία η οποία θα καταπλήξει το πανελλήνιο, αλλά για όσους ζητούν να δοκιμάσουν την υπηρεσία, δεν είμαστε έτοιμοι ακόμη, από Σεπτέμβριο και βλέπουμε.

Το καλό είναι ότι είχαν βγάλει στον αέρα ένα και μοναδικό video (με Flash embeded player) ως "μικρό δείγμα γιαυτό που έρχεται". Ελπίζω τα video που θα βγουν στον αέρα από τον Σεπτέμβριο να μην είναι σαν το demo, γιατί το συγκεκριμένο ήταν πολύ κουραστικό. Ο παρουσιαστής (Γ. Ιωσιφίδης τεχνικός συντάκτης του περιοδικού) κατέβαλε φιλότιμη προσπάθεια να παρουσιάσει πολλά πράγματα μαζί, όμως ο χρήστης που θα κατεβάσει τα συγκεκριμένα video θέλει να δει δράση.

Θέλει να δει τα παρουσιαζόμενα προϊόντα να χρησιμοποιούνται ζωντανά στα χέρια του παρουσιαστή, την ώρα της δράσης, της χρήσης τους ή των δυνατότήτων τους. Και όχι έναν ευπαρουσίαστο νεαρό που είναι στημένος on camera και απαγγέλει ένα κείμενο που μάλλον έχει γραφτεί για κάποια στήλη του περιοδικού. Ίσως θάπρεπε να δουν τα αντίστοιχα videos του CNET. Λίγη αντιγραφή δεν είναι κακή, αρκεί να γίνεται στα σωστά πράγματα και για τους σωστούς λόγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: