9.12.04

Amazon.com: Το ΑΠΟΛΥΤΟ customer

Πάντα θαύμαζα την Amazon. Ήμουν εντυπωσιασμένος από το πόσο αφοσιωμένη ήταν στο να έχει πάντα ικανοποιημένους τους πελάτες της. Και πάντα αγόραζα τα (ξενόγλωσσα) βιβλία μου από εκεί.

Αλλά ποτέ δεν έπαψε να με εκπλήσσει. Ποτέ δε σταμάτησε να μου παρουσιάζει νέες καινοτομίες ώστε να κάνει την εμπειρία της περιήγησης στο site της και της αγοράς προϊόντων, μοναδική.

Το τελευταίο της κατόρθωμα: στις 12 Νοεμβρίου παραγγέλνω 4 βιβλία από το Αμερικάνικο site γιατί το Αγγλικό (που θα μου τα έστελνε πιο γρήγορα) δεν είχε τα 2 από αυτά. Για την ιστορία, τα βιβλία ήταν τα:
  1. Mind Games : Inspirational Lessons from the World's Biggest Sports Stars
  2. Creating Customer Evangelists: How Loyal Customers Become a Volunteer Sales Force
  3. Nutrition for Soccer Players
  4. Getting Business to Come to You:
Μου έδωσε εκτιμώμενο χρόνο αποστολής στα τέλη Νοεμβρίου - αρχές Δεκεμβρίου, και αυτό γιατί δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο το πρώτο. Είχα δηλώσει ότι θέλω να μου τα στείλει όλα μαζί για να μην πληρώνω έξτρα ταχυδρομικά. Δεν είχα πρόβλημα....

Στις 3 Δεκεμβρίου με e-mail με ενημέρωναν ότι θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση γιατί ο πρώτος τίτλος δεν έχει παραληφθεί ακόμη.

Χθες, 7 Νοεμβρίου μου έστειλαν νέο e-mail, με το οποίο με ενημέρωναν ότι μου ταχυδρόμησαν τους 3 τίτλους που ήταν διαθέσιμοι.
Τον 4 τίτλο θα μου τον έστελναν όταν θα ήταν διαθέσιμος ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΚΟΣΤΗ για τη νέα αποστολή.

Άντε και βρίσκω κάποιο προϊόν φθηνότερα σε άλλη εταιρεία. Ξαναψωνίζω πλέον από κάπου αλλού εκτός Amazon?

Δεν υπάρχουν σχόλια: