12.12.04

Μία Ελληνίδα Blogger, αθυρόστομη, που μου φτιάχνει τη μέρα...

Σήμερα ανακάλυψα το δικτυακό ημερολόγιο (κοινώς Blog) μιας κοπέλας που ζει ανάμεσά μας. Κάπου στην Ελλάδα.

Και μου αρέσει γιατί τα λέει ωραία. Χύμα. Όπως τα λέμε όταν είμαστε "μεταξύ μας".

Ενδεικτικά: "Επειδή τελευταία ψυχολογικώς δεν είμαι και στα καλύτερά μου, έκατσα και εσκέφθην σήμερις τι επιλογές έχω προκειμένου να δω και λίγο αφρό χρονιάρες μέρες. Καλός ο πάτος αλλά, όπως έλεγα και σε μια ψυχή, σε λίγο θα μου την πέσουν οι 7 αδερφές για να κονομήσουν τα δικαιώματα εξόρυξης του πετρελαίου που έχω βρεί."

Ή ..."ΣΑΛΤΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ …καργιόληδες spammers! Λες και άλλη δουλειά δεν είχα από το να διαγράφω ένα κάρο spam σχόλια. Ξύπνησε στραβά το 12χρονο μούλικο που τόχει δει επίδοξος hacker, έριξε ένα bot στα δίκτυα και πλημμύρισε διεθνώς το σύμπαν του Wordpress με μαλακίες. Σιχτήρ!"

Νάσαι καλά κοπέλα μου.... Μου φτιάχνεις τη μέρα!

1 σχόλιο:

Damsel in Stress είπε...

Ααααχ καμάρι μου! Χύμα τα λέω αλλά ποιός μ' ακούει, μου λες; Που βρωμόστομη με ανεβάζουν, αθυρόστομη με κατεβάζουν. Και άντε να με στεφανωθεί κανείς μετά ...

Υ.Γ.: Νάσαι καλά για το λιβάνι που μούριξες. Ίσα με 40 πόντους μπόϊ πήρα διότι, ως γνωστόν, τυγχάνω και τρισμέγιστη ψωνάρα :-)