20.12.04

Τώρα, ΑΥΤΟ είναι είδηση: Game Industry Bigger Than Hollywood

Όπως γράφει το aqfl, ένας σωρός από νέες εκδόσεις βιντεο-παιχνιδιών (για τους πεινασμένους χρήστες σε όλα τα είδη κονσόλας), σημαίνει ότι ήρθε η ώρα για το μεγάλο μπαμ της βιομηχανίας αυτής.

Μια βιομηχανία που μετράει ήδη πάνω από 10 δισ. δολάρια σε αξία πωλήσεων, που φέρνει περισσότερα έσοδα πλέον από το Χόλυγουντ και το μέλλον είναι ακόμα μπροστά της αφού δεν έχει φτάσει το peak. Μέσα από αυτή την εξέλιξη, γιγαντώνεται και ο κλάδος που λέγεται συνολικά "οικιακή ψυχαγωγία", με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Οι νέοι τίτλοι, όπως Doom 3, The Sims 2, Grand Theft Auto: San Andreas, Halo 2, και άλλοι πολλοί, αναδεικνύουν το συγκεκριμένο κλάδο σε νέο Ελντοράντο για τις βιομηχανίες ηλεκτρονικών και software. Δεν είναι τυχαία οι συνεχιζόμενη διείσδυση της Microsoft, που ρίχνει όλο και περισσότερα κεφάλαια μετά την εισαγωγή του XBox.

Ίσως όμως οι μεγαλύτερες αλλαγές να μην αφορούν οικονομικά μεγέθη και ανακατατάξεις σε εταιρείες, αλλά τον ίδιο τον τρόπο που ζούμε, ψυχαγωγούμε και μορφωνόμαστε. Ίσως να έχουμε μπει ήδη στο δρόμο της ψυχαγωγίας που περιέγραφε το -ανεπανάληπτο- Start Trek με τα ολογράμματα και την εξατομικευμένη ψυχαγωγία σύμφωνα με τις απόλυτα προσωπικές μας προτιμήσεις. Ε?

Για άλλους τρομακτικό, για άλλους ενδιαφέρον. Περί ορέξεως, κολοκυθόπιττα.... Εμένα πάντως με συναρπάζει.

1 σχόλιο:

Sakis Rizos είπε...

Μολονότι οι πωλήσεις των video games είναι περισσότερες από το box-office η σύγκριση μεταξύ των video games και των ταινιών του Hollywood μάλλον δεν είναι ορθή.

Ειδικότερα, το νας πας στο σινεμά (ή να δεις ένα dvd) είναι mainstream δραστηριότητα. Το να παίξεις ένα video game όμως, παρά την τεράστια αύξηση σε χρήστες, δεν είναι mainstream. Το ότι τα video games φέρνουν περισσότερα λεφτά από το Hollywood οφείλεται στο ότι κοστίζουν πολύ παραπάνω από ένα εισιτήριο για το σινεμά και έτσι αντισταθμίζεται το γεγονός ότι το target group είναι σαφώς μικρότερο.

Επομένως, η σύγκριση θα ήταν ορθή εάν περισσότεροι άνθρωποι έπαιζαν video games, δεν χρειαζόταν να αγοράσουν μια console, και η τιμή των games ήταν στα ίδια επίπεδα με των εισιτηρίων.