30.6.05

Μυστικά και αποκαλύψεις

Ο αγαπημένος μου blogger Robert Scobble, μιλάει σήμερα για κάτι νέο που θα αλλάξει σημαντικά τον κόσμο των blogs αλλά δεν μπορεί να αποκαλύψει! Δίνει απλά μια γενική ιδέα.

Λέει συγκεκριμένα: Κάθε blogger στον κόσμο είναι εξίσου σημαντικός όσο και εγώ. Ο λόγος? Οι μηχανές αναζήτησης και κάτι νέο που έρχεται σύντομα.

Έχω αρχίσει να δοκιμάζω μια μυστική νέα τεχνολογία που κάνει τον κόσμο του blogginng στο διαδίκτυο ακόμα πιο προσιτό και προσβάσιμο. Όχι από τη Microsoft (ο δημιουργός της μου ζήτησε μυστικότητα μέχρι να το αποκαλύψει ο ίδιος). Και πρόκειται να αλλάξει ολοκληρωτικά τον τρόπο που γράφω το blog μου (και το έχει κάνει ήδη, αν και χρειάζεται να το υιοθετήσει και η υπόλοιπη blogόσφαιρα).

Θα κάνει επίσης αχρείαστα τα σχόλια. Γιατί? Επειδή θα είναι διαθέσιμα συστήματα που θα "ταιριάζουν" μέσα σε λίγα λεπτά το άρθρο (post) του blog με σχόλια που γίνονται για αυτό οπουδήποτε αλλού.

Όπως εξηγεί ο Scobble, δεν θα χρειάζεται να έχουμε ενεργοποιήσει τα σχόλια στο blog μας. Αρκεί να κάνει κάποιος ένα link από το δικό του blog στο δικό μας και αυτόματα αυτό θα εμφανίζεται ως σχόλιο με το κατάλληλο link.

Τουλάχιστον δεν πλήττουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: