24.11.05

Και, μια και λέγαμε για Web 2.0....


..η Αμαζον συνεχίζει να πρωτοπορεί και να οδηγεί τις εξελίξεις.

Με την τελευταία της κίνηση (αλλά και την προηγούμενη για την προσθήκη των user tags στα προϊόντα), ανοίγει το δρόμο για το αποκαλούμενο "Marketing των πολιτών" (citizen marketing) με πολύ θόρυβο.

Η Amazon εγκαινιάζει ένα wiki προϊόντων (κατά το wikipedia), δηλαδή ένα link σε όλα (σχεδόν) τα προϊόντα της, που θα επιτρέπει στους επισκέπτες της να καταχωρούν πληροφορίες για το κάθε προϊόν.

Μοιάζει με πολύ μεγάλη κίνηση για πολλούς λόγους:
  • Θα βελτιώσει τις πωλήσεις της Αμαζον, αφού κάθε καταχωρημένο προΪόν θα έχει υπερβολικά μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
  • Θα παρέχει στους επισκέπτες της έναν τεράστιο όγκο αλλά και βάθος πληροφοριών που θα υποσκελίζουν τα παραδοσιακά μηύματα μάρκετινγκ των προϊοντων.
  • Μας εξοικειώνει με το ανερχόμενο μοντέλο της συνεργασίας με τον πελάτη, αλλά σε μια μαζική κλίμακα πλέον, δοκιμασμένο σε ένα πρωτοφανώς μεγάλο κοινό.
Φυσικά, προσθέτει νέες -πολύ μεγάλες- δυσκολίες στη δουλειά των marketers των προϊόντων, οι οποίοι θα πρέπει να παρακολουθούν στενά τα wikis των προϊόντων τους και να συμμετέχουν στο διάλογο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: