3.9.04

To άρθρο αυτό εμφανίστηκε στην Καθημερινή τον Ιανουάριο του 2000.

Στις Ηλεκτρονικές Προμήθειες η Suppline.com (Συνέντευξη στην Καθημερινή)

Ξεκίνησαν να ασχολούνται με την πληροφορική από χόμπι και τώρα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν μία από τις πρώτες ηλεκτρονικές αγορές διεθνώς για προμήθειες προϊόντων στο χώρο της ξενοδοχειακής και τουριστικής βιομηχανίας.

Ο κ. Νίκος Δρανδάκης και συνεργάτες του δημιούργησαν τη Suppline.com γιατί ύστερα από εκτεταμένη έρευνα, αλλά και επειδή κάποιοι έχουν καταβολές από τον ξενοδοχειακό χώρο, διαπίστωσαν ότι ο συγκεκριμένος τομέας έχει να κερδίσει πολλά από μια ηλεκτρονική αγορά. Όπως λέει ο κ. Δρανδάκης στο χώρο του εξοπλισμού για ξενοδοχεία και γενικότερα στο χώρο του τουρισμού εμπλέκονται χιλιάδες αγοραστές και χιλιάδες πωλητές (μόνο στην Ελλάδα λειτουργούν 8.000 ξενοδοχεία), ενώ διεθνώς το έδαφος είναι παρθένο.

Σήμερα λειτουργούν δύο αντίστοιχες υπηρεσίες στις ΗΠΑ, τη μία από τις οποίες δημιούργησε επιχειρηματίας Ελληνικής καταγωγής.

Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες

Η Suppline.com βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με εταιρείες επιχειρηματικών συμμετοχών (venture capitals) για την ενίσχυση της κεφαλαιακής της βάσης και η επίσημη παρουσία της θα γίνει την επόμενη εβδομάδα.

Οι υπηρεσίες που θα παρέχει δεν θα περιορίζονται στο να φέρνει σε επαφή προμηθευτές και αγοραστές από ολόκληρο τον κόσμο, μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Το ισχυρό της σημείο, σύμφωνα με τον κ. Δρανδάκη, είναι οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες (μειοδοτικές, ζωντανές, ομαδικές κλπ.). Η Internet Applications SA ήταν η πρώτη που δημιούργησε το 1999 σελίδα ηλεκτρονικών δημοπρασιών στην Ελλάδα και από τις πρώτες στην Ευρώπη.

Επέκταση στη ΝΑ Ευρώπη

Η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη δράση της Suppline.com πέρα από τα Ελληνικά σύνορα και ειδικά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ θα επιδιώξει να προσφέρει συνολική λύση στους πελάτες της. Ο κ. Δρανδάκης υποστηρίζει ότι μέσω της Suppline.com η διαδικασία προμηθειών θα σταματήσει να είναι παράγοντας κόστους και μπορεί να μετατραπεί σε συντελεστή κέρδους.

Το στοίχημα βέβαια παραμένει: πως θα πείσεις τους ξενοδόχους και τους άλλους παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας να συμμετάσχουν στο εγχείρημα. Οι άνθρωποι της Suppline.com αισιοδοξούν ότι θα τα καταφέρουν.

Συνέντευξη στον Φώτη Κόλλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: