
Ξέρω, είμαστε πολλοί που ενοχλούμαστε από αυτό, αλλά... Ξέρω επίσης ότι δεν θάπρεπε να μου κάνει έκπληξη ότι οι νέοι προτιμούν τα άμεσα μηνύματα (Instant Messages - IM) - αλλά επίσης πιστεύουν ότι το e-mail είναι για τους πιο μεγάλους σε ηλικία!
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του Pew Internet and American Life Project, το 90% των νέων χρησιμοποιεί του Ιντερνέτ, το 90% χρησιμοποιούν άμεσα μηνύματα (σε σχέση με το 42% των ενηλίκων), και σχεδόν οι μισοί τα χρησιμοποιούν καθημερινά.
Αν το συνδυάσουμε με όσα γράψαμε παλιότερα για την αντικατάσταση του e-mail από τα RSS Feeds στον τομέα του επιχειρηματικού μάρκετινγκ, ίσως να είναι το ξεκίνημα της ωρίμανσης του e-mail ως ηλεκτρονικού τρόπου επικοινωνίας από τότε (σχεδόν δεκαετία πλέον) που έγινε mainstream.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου